Strax till Lund!

Sitter och snackar lite med tobias (grymtroligperson.blogg.se) jag hittade en riktigt snygg vit cardigan från H&M som jag bara måste testa imorgon när jag är en sväng på stan. Fick tipset om ett svart linne till det vilket nog kan va riktigt snyggt, ska testa imorgon vetja!

image14


Eller vad tycker ni? Riktigt fin iaf enligt min mening..


Annars, nu ska jag in i duschen på allvar och sen ta tåget till Lund. Sova hos sötungen ikväll, pratade nyss med henne i telefon. Hade varit trevligt att på vägen dit ta en drink, bara för att jag är 18 och faktiskt KAN! haha friheten har aldrig kännts bättre...

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tönt ska du ta en drink bara för att du är arton... ät en glass istället mkt goare:D lovar det;) love!

2008-04-20 @ 02:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0