Sol vind och vatten..

Någon molnig dag och lite smått regn har vi råkat ut för men annars är det Sommar och skönt och gott.

Därför med lite rätt hoppas jag ni ursäktar mig för att uppdatera så dåligt på bloggen.
Men för att pigga upp er alla kommer här en söt bild på mig och flickan från festen på Fulltofta Slott.





Underbar kväll, 3 rätters middag, mingel och sedan dansgolv med Dj Buppi som spelade.
Jag och Palle tog en promenad i trädgården, mysigt värre. Fin var hon också den kvällen - Som alltid :)

Har ni en skön sommar annars vänner? Båstad imorgon eller inte - Jag har fortfarande inte bestämt mig. Får väl se...


/A

Kommentarer
Postat av: Sara Nilsson

Vad gulliga ni är tillsammans :)

2008-07-15 @ 21:02:41
URL: http://cuuzo.devote.se
Postat av: Rosanna

Men Andréaaaas du är ju så seg på att uppdatera! :/

2008-07-15 @ 21:54:43
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0