Dunkel sommarmorgon!

Vaknade upp tidigt efter att ha suttit uppe till tre med att skriva en jobbegrej. Det var min sötnos som pussade mig hejdå, hon skulle iväg till jobbet och jag skulle sova vidare, defintivt.

Vaknade en 3-4 timmar senare, allmänt groggy. Gick upp och drack lite tee, snackade lite med Paulinas lillasyster och hennes kompis. Dem skulle seriöst iväg och bada någonstans, känns lite kallt för det.

Satte mig i soffan en stund och tog det lugnt, så kom jag på jag måste hem och öva teori inför provet imorgon. Så begav mig mot centralen, köpte två bagels på vägen hem att fika på med min mamma. - Smakade riktigt gott kan jag berätta!

Nu ska jag sätta mig och öva, vad gör alla ni andra?


/A

Kommentarer
Postat av: P

jag väntar på dig och lyssnar på en riktigt störig låt:D<3

2008-06-17 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0