En liten bar runda..

Jag har inte förstått varför det här med 23 års gräns ska hållas på att följas? Irriterande, där sitter dem där 23-23 åringarna berusade och omogna till max medans jag - står där klädd väldressat i skjorta med ett korrekt uppförande men - själv nekas. På vilket vis spelar åldern in?

I vart fall det var en liten trevlig utflykt, Emelie som fyllde år hade redan under middagen tidigare druckit en del vin och var social och glad. Linnea försökte övertala mig till Hultsfred, jag ska kolla hur jag jobbar men vi får se...
Dock älskar jag musik så det hade varit roligt men just festival, tält och allt sånt är inte helt min grej haha föredrar en go och rejäl säng :)


531423-57


 531423-56
531423-55




/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gubben, du ser ut som 15 - antagligen därför. Sorry, du får stå på tillväxt några år till

2008-05-30 @ 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0