För er som läser..

Besöksstatistiken har skjutit i höjden under dagen och gårdagen, jätte många nya läsare vilket är kul.

Jag ser jätte gärna att ni skriver en kommentar vad ni tycker, vad ni vill höra mer om och även att ni länkar Er egna blogg så garanterar jag ett besök och gensvar inom kort, alltid kul med annat folk som också gett sig in i bloggandet - Själv är jag dock hyfsat neuvo(ny)!

531423-45

Cory.Kennedy.uber.com
Det är en blogg jag gärna håller utkik i, hon uppdaterar inte allt för ofta men en skön blogg.

/A

Kommentarer
Postat av: ida

hellusan :)
hittade din blogg genom grymtroligperson.blogg.se
som länkade dig :) grattis :D

2008-05-26 @ 20:18:28
URL: http://idathebig.blogg.se
Postat av: Anonym

det stavas nuevo sötnos

2008-05-26 @ 20:49:58
Postat av: Lillknoddan

Titta in hos mej så tittar jag in hos dej! :D

2008-05-27 @ 20:32:57
URL: http://lillknoddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0