MAN(ikyr)

hahah, ja okej ifråga sätt inte min manlighet nu men Paulina fick för sig att pilla med mina naglar - Värsta av allt, I DID LIKE IT!!
HAha nej men det blev väldigt bra, jag har aldrig tänkt på nagelband och sånt förut, men jag rekommenderar starkt en sån nagel grej som för tillbaka nagelbanden och med en motsats sida som man kan skära bort den biten av nagelbandet som inte behövs. Stor skillnad!



531423-58


Jag tycker det är ganska viktigt - även som kille - att ta hand om sina fingrar & naglar.
MANLIGT? - Ja faktiskt!



/A

Kommentarer
Postat av: Calle

Det är min flickväns bror som låg i vagnen =)

2008-05-29 @ 09:27:16
URL: http://clindstrand.blogg.se
Postat av: Hedvig

jag köpte sånt nagel take care of kit idag :D riktigt nice, man känner sig så fin när man är klar :D men oj, bet du mkt på dina naglar som kid? :p ser ut så. MWIHIH :*

2008-06-17 @ 18:11:33
URL: http://headvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0