Omnämnd på Grymtroligperson.blogg.se

Riktigt kul, såg nyss att Tobias har namedroppat sig i sin blogg.. Riktgit skön kille och det tackar vi för!
Blir väl en del nya läsare under veckan då, välkomna säger jag!!

531423-40

Såhär skriver han..

Tre killbloggare:
Andréas - Skriver om galna upptåg blandat med kläder och musik. Ett hett tips är dock att pigga upp designen något.

Svar..
Kul att bli omnämnd i din blogg, trevligt värre!! Självklart, det är inte så att jag är dyrkare till minimalism, ny design är på väg och förhoppningsvis på gång senare under dagen... För övrigt vill jag tipsa dig om att Tävling till Fribiljetter (2st) till Tivoli i Köpenhamn börjar från och med nu fram till fredag. Håll utkik och kommentera!
/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

heetttttttttttt

2008-05-26 @ 08:37:20
URL: http://frikkichicki.webblogg.se
Postat av: Calle

Ja den reklamen tackar man inte nej till. Kan tänka mig att siffrorna gått upp lite. Måste vara ett roligt och socialt jobb du har ;)

2008-05-27 @ 09:56:56
URL: http://clindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0