på väg hem!

image62
image61

Det här med att ta tåget är visserligen jobbigt, spenderar antal timmar i veckan på att pendla. Men det har ändå blivit lite ME-TIME, faktiskt skönt. 

Jag läser igenom snitt 2-3 dagstidningar, det är faktiskt rätt mycket, någon mer än mig som känner att den här "grattis tidningseuforin" något börjat bli påfrestande? Kan inte gå någonstans utan att behöva upprepe "nej tack, nej tack..." till alla grattistidningsbud och telenorförsäljare - Nu senast Amnesty som värvar folk. Får fullständig panik - har en känsla av att mitt svar inom några veckors tid kommer mynna i ett långt hysteriskt skrick till något stackars bud som bara vill va (o)snäll och ge mig en tidning. 

Nu är det snart grillning som gäller!!
Vad ska ni själva äta för något gott idag?

/A

Kommentarer
Postat av: Johan

Piraja tidningen är alltid bra när man är rastlös. Då kan man läsa. Och värre är, den är helt gratis. ;)

2008-05-31 @ 10:06:30
URL: http://imqueer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0