TÄVLING - Tivoli Biljetter!

531423-41

VECKANS TÄVLING

Jag jobbar ju på Tivoli har jag fått en hel del fribiljetter och har några över, därför gör vi det hela lite kul och kör en tävling! 



För att vinna TVÅ fribiljetter - Inträde och Åkband!!
Jag har nyss börjat med bloggandet och tycker därför det är jätte kul med kommentarer! Det finns två sätt att vinna:

#1  Antingen kommenterar du väldigt mycket, vilket är trevligt!! 

eller

#2 Att den kommentar som jag tycker är trevligast/intressantast/mest givande går vidare.

RIS OCH ROS - Dags att tycka till!


Tävlingen pågår fram tills FREDAG den 30!!
Därefter utser jag en vinnare som jag presenterar i ett inlägg. 
Skulle man mot förmodan inte ha vägarna förbi köpenhamn så går det att ordna biljetter till Lisseberg Eller Gröna Lund. 


/A



Kommentarer
Postat av: Lillknoddan

Hej! Vilken rolig tävling måste jag säga, skulle passa mig toppen för jag tog körkort i december så jag och min kompis Tilda ska på roadtrip i sommar - till just Danmark och tivoli! Och varför just tivoli, jo det ska jag förklara.. Vi ska ha ett tivolimaraton! Vi börjar i sthlm och grönalund, sen åker vi till göteborg och liseberg, sen när vi ändå är där ska vi förbi halmstad och tylösand för lite sol och bad och sedan bär det av till Danmark! Vi längtar sååå mkt ska jag säga!
Men eftersom du jobbar där kanske du kan berätta vad som är roligast att åka?? :D
Ha en bra dag!

2008-05-26 @ 07:14:20
URL: http://lillknoddan.blogg.se
Postat av: Tobias

såklart jag är med och tävlar.. vrf? jo du vill se en video när jag åker himlaskeppet ;) oslagbart ;)

2008-05-26 @ 09:42:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: siri

Kul tävling! Ska till köpenhamn direkt efter skolavslutningen för att handla alkohol och tatuera mig, så tivoli, varför inte?

2008-05-26 @ 09:54:02
URL: http://barbiespussy.blogg.se
Postat av: Anonym

Ok, får kommentera lite mycket då. Har dock ingen blogg, gör inget va?

2008-05-26 @ 14:59:59
Postat av: Felicia

Jag är med för att jag är tivolitaggad till max! var inte på något tivoli förra året så nu är jag taggad på att ha lite skoj. (A) ha det!

2008-05-26 @ 20:53:24
URL: http://fliiz.blogg.se
Postat av: Isabel

Hejsan :) Såklart är jag me! Men jag har tyvärr inte någon jättebra anledning som dom andra utan jag älskar bara tivolin nåt otroligt. Skulle va drömmen och lite till att få gå helt gratis och dessutom få bjuda me en kompis! Har faktiskt en som fyller år på söndag och som jag inte har hittat nån present till ännu. ;)

Ha det bra !

Kram kram
//Isabel

2008-05-27 @ 18:20:46
URL: http://bellilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0